Vehicule pasageri     Vehicule SUV si MPV     Oferte Speciale     Test Drive     Configurator
Cercetare si dezvoltare     Mediul inconjurator     Siguranta
Hyundai in lume     Viziune     Hyundai Auto Romania     Noutati si evenimente     Cariere
Oferte de finantare     Garantie     Mentenanta     Asistenta rutiera     Programul REMAT

Get Adobe Flash player
Cetatenie corporate   Management   Fabricatie   Marketing   Servicii Vanzari   Cercetare si dezvoltare

CERCETARE SI DEZVOLTARE








Tintind la o cifra de vanzari de peste 5 milioane de autoturisme pana in 2010 si la intrarea in topul de primii 5 producatori de masini, Hyundai si-a consolidat Cercetarea si Dezvoltarea. In 2003, Hyundai a deschis California Design si Centrul Tehnic si a inceput lucrul la o pista de teste in Desertul Mojave. In plus, s-au facut primii pasi pentru infiintarea unui Centru Tehnic in Michigan. Si Centrul Tehnic si cel de Design din Europa au fost marite si relocalizate la Ruesselheim. Iar prin fuziunea centrelor de Cercetare si Dezvoltare de la Ulsan si Sohari in Sediul Central de Cercetare si Dezvoltare de la Namyang, marit de Centrul Tehnic si de Design din Chiba, Japonia, Hyundai dispune acum de o retea de Cercetare si Dezvoltare globala, capabila sa faca fata provocarii de a concura pe picior de egalitate cu liderii mondiali.


In momentul de fata compania este hotarata sa creasca eficienta de dezvoltare si sa promoveze sinergii marite inauntrul organizatiei. Hyundai poate acum sa accelereze dezvoltarea tehnica si sa isi sporeasca valoarea brand-ului. In calitate de producator mondial de masini, Hyundai isi asuma un nou rol ca inovator tehnic.


Compania a atins deja un progres semnificativ in dezvoltarea tehnologiilor de baza pentru masinile de maine nedaunatoare pentru mediul inconjurator. Meritele tehnice ale Vehiculului Santa Fe pe Baterie Electrica au fost recunoscute de catre experti, care au acordat medalii de aur si argint automobilului de frunte al Hyundai in Raliul prin Valea din California. Vehiculul Santa Fe pe Baterie Electrica va fi pe scena centrala la Jocurile Olimpice de Vara de la Atena din 2004.


In plus, Hyundai a primit o finantare de la guvernul SUA pentru a dezvolta o infrastructura de alimentare cu hidrogen, intr-un program de cinci ani care va lansa spre operare o flota de Vehicule cu Combustibil Tucson cu Alimentare Electrica, pentru a promova o economie de hidrogen. De asemenea Hyundai s-a dovedit a fi un lider in dezvoltarea tehnologiilor de transfer informatic prin telecomunicatii. Mozen, un serviciu avansat de telecomunicatii IT, a intrat in operare comerciala in Noiembrie 2003 si furnizeaza abonatilor posibilitatea de apeluri de urgenta si localizarea vehiculelor ceea ce ajuta la recuperarea prin GPS a autoturismelor pierdute sau furate, cu actualizarea in timp real a traficului si un server pentru alte informatii oferite de internet. Hyundai tinteste spre viitor prin recrutarea personalului cu calificarea cea mai inalta, care va ajuta compania sa concureze la cel mai inalt nivel pe piata globala.