Vehicule pasageri     Vehicule SUV si MPV     Oferte Speciale     Test Drive     Configurator
Cercetare si dezvoltare     Mediul inconjurator     Siguranta
Hyundai in lume     Viziune     Hyundai Auto Romania     Noutati si evenimente     Cariere
Oferte de finantare     Garantie     Mentenanta     Asistenta rutiera     Programul REMAT

Get Adobe Flash player

VIZIUNE


Odata cu inceputul noului mileniu, Hyundai Motor Company si-a dezvaluit conceptul de afaceri: sa devina unul din primii cinci producatori mondiali de automobile.

Pentru a atinge acest obiectiv indraznet, compania a initiat un program corporate de restructurare cu bataie lunga, sprijinind in acelasi timp eforturile de Cercetare si Dezvoltare de a produce automobile care satisfac standarde foarte inalte si nu sunt daunatoare mediului inconjurator.

Profitand la maximum de efectele sinergetice cu Kia Motors, Hyundai Motor Company si-a propus ca scop furnizarea. Cel mai bun service pentru cumparatori, tehnologia cea mai noua, calitatea fara cusur si cel mai bun pret din industrie. In plus, compania isi va concentra eforturile de Cercetare si Dezvoltare pe introducerea unor tehnologii mai favorabile mediului inconjurator, in acelasi timp implementand mai agresiv "Sigma 6", o campanie de imbunatatire a calitatii care va castiga o incredere mai mare a cumparatorilor si in final va contribui la o profitabilitate in afaceri mai mare.

Noi Tehnologii

Un mediu natural curat este un drept din nastere si poate este cea mai importanta mostenire pe care o putem oferi copiilor nostri si generatiilor viitoare. Eforturile noastre de a dezvolta tehnologii „mai verzi” sunt neincetate, in timp ce cautam noi metode pentru a proteja planeta de alte poluari ale mediului. Compania face neincetat eforturi in dezvoltarea fabricilor favorabile mediului inconjurator, care sunt alimentate cu diversi combustibili alternativi si care produc mai putina poluare decat motoarele alimentate cu combustibili conventionali.

Dezvoltare Viitoare a Masinilor

Ambitia Hyundai Motor Company de a deveni unul din primii cinci producatori mondiali de automobile ar fi imposibila de atins fara investitii continue in dezvoltarea modelelor de masini orientate catre viitor, care vin sa serveasca drept barometre ale competitivitatii, tehnologiei si creativitatii.