Vehicule pasageri     Vehicule SUV si MPV     Oferte Speciale     Test Drive     Configurator
Cercetare si dezvoltare     Mediul inconjurator     Siguranta
Hyundai in lume     Viziune     Hyundai Auto Romania     Noutati si evenimente     Cariere
Oferte de finantare     Garantie     Mentenanta     Asistenta rutiera     Programul REMAT

Get Adobe Flash player
Cetatenie corporate   Management   Fabricatie   Marketing   Servicii Vanzari   Cercetare si dezvoltare

MANAGEMENT


Calitate. Puterea brandului. Acestea sunt cele doua prioritati pe care Hyundai Motor Company le are in vedere pentru a se pregati pentru viitor. Nu se mai multumeste doar sa urmareasca si sa invete, Hyundai intentioneaza acum sa isi asume un rol de lider in domeniu, participand la evolutia automobilelor. Odata cu anuntarea obiectivului sau de a se numara printre primii cinci producatori de automobile din lume pana in 2010, va fi necesara o repozitionare atenta a brandului Hyundai. Managementul companiei realizeaza faptul ca pentru a atinge acest obiectiv, este nevoie de o determinare puternica, vointa, dar, mai presus de toate, de increderea publicului in numele Hyundai.


Propunere pentru gazduirea sesiunilor Mesei Rotunde Economice din NE Asiei
Aceasta va insemna, de asemenea, noi responsabilitati, printre acestea transparenta in privinta aspectelor de management, ca si a celor ecologice, sociale si economice ale dezvoltarii sustenabile. Odata cu anuntarea unui nou organism de conducere pe probleme globale de mediu anul trecut, Hyundai si-a reafirmat angajamentul sau de leadership in sfera socialului. Hyundai si-a consolidat pozitia de producator auto de prim rang, castigand Premiul Global Automotive Shareholder Value 2003 prezentat de PriceWaterhouse Coopers si Automotive News. Iar pentru al doilea an consecutiv, Hyundai a primit calificative foarte bune in studiul privind satisfactia clientilor organizat de J.D. Power and Associates, care a clasat pe primul loc modelul Sonata de la Hyundai in studiile pentru calitate initiala din 2002 si 2003.


Un profit net record de 1,7 trilioane raportat pentru 2003
Prin implementarea activa a celor patru politici de management in anul 2004, Hyundai va accelera ritmul de dezvoltare. Mai intai, Hyundai va grabi implementarea managementului global stabilind sisteme locale de suport peste tot in lume pentru a mentine elanul dezvoltarii in calitate de jucator global in crestere, extinzandu-si unitatile de fabricatie peste hotare si dezvoltand capacitatile de cercetare si dezvoltare peste nivelul standard din domeniu. In al doilea rand, prin repozitionarea identitatii brandului pentru a fi cunoscut drept un producator de automobile rafinate si elegante, Hyundai isi va imbunatatii valoarea de brand. Iar prin imbunatatirea sistemului propriu de dezvoltare a produselor, Hyundai va creste valoarea companiei.

J.D. Power and Associates prezinta trofeul directorului executiv de la Hyundai
In al treilea rand, Hyundai isi va mentine capacitatile de management sustenabil proprii. Hyundai se va devota indeplinirii responsabilitatilor sociale in calitate de producator auto global prin dezvoltarea unor automobile mai sigure si mai ecologice, respectand valorile fundamentale, luptand pentru un management etic si largind sfera contributiilor pentru a include si cauze sociale. In ultimul rand, Hyundai va acorda o mai mare importanta resurselor umane. Vom dezvolta procesul recrutarii inginerilor si specialistilor globali si a persoanelor plurilingve, talentate care se simt ca acasa oriunde in lume.

Premiile J.D. Power and Associates pentru Sonata
Hyundai Motor isi va consolida pozitia de putere si incredere, imbunatatindu-si permanent capacitatile de management. De asemenea, promovand dezvoltarea co-prosperitatii nationale si internationale, compania isi va creste valoarea neta.