Vehicule pasageri     Vehicule SUV si MPV     Oferte Speciale     Test Drive     Configurator
Cercetare si dezvoltare     Mediul inconjurator     Siguranta
Hyundai in lume     Viziune     Hyundai Auto Romania     Noutati si evenimente     Cariere
Oferte de finantare     Garantie     Mentenanta     Asistenta rutiera     Programul REMAT

Get Adobe Flash player
Cetatenie corporate   Management   Fabricatie   Marketing   Servicii Vanzari   Cercetare si dezvoltare

SERVICII VANZARI






Anul trecut, Hyundai Motor a atins un record de vanzari de 24.967,3 miliarde Won. A vandut 627.367 unitati pe piata interna si a exportat 1.011.494 unitati, fapt datorat in parte strategiilor agresive de marketing si unei imagini imbunatatite a brand-ului. Modelul Sonata (EF Sonata) a fost un bestseller inca de la debut si s-a clasat pe primul loc in vanzarile interne pentru al patrulea an consecutiv. Noul Elantra (Avante XD) a inregistrat si el un loc intai in vanzarile interne de autovehicule.


In ceea ce priveste serviciile, Hyundai a castigat primul loc intr-un sondaj privind satisfactia cumparatorilor coreeni privind masinile pentru pasageri pentru al 10-lea an consecutiv si s-a clasat pe primul loc in sondajul 'A/S al Asociatiei Standardelor din Coreea'.


In ceea ce priveste pietele externe, Hyundai a infiintat 16 intreprinderi in afara granitelor tarii si 5 sedii regionale, a organizat sisteme locale de management prin trimiterea unor specialisti regionali catre principalele tari de export si a infiintat o retea de vanzari si service in 175 de tari.
Pentru a preveni declinul economiei si barierele unui comert protectiv, Hyundai s-a concentrat asupra unui sistem de productie local. Un record de vanzari de 1 milion de unitati a fost atins anul trecut prin cercetarea activa a nevoilor consumatorilor locali. Sondajele de piata exhaustive si folosirea facilitatilor de cercetare locale au avut un rol important in acest proces.
Hyundai Motors va extinde vanzarile si profitul prin implementarea dealerilor si distribuitorilor locali si prin aplicarea unor sisteme de control al calitatii, o data cu lansarea noilor modele.


Ca parte a acestui program, Hyundai va incepe in 2002 o serie de seminarii regionale pentru dealeri, organizand grupuri specializate in vanzari, marketing si mentenanta, intensificand trainingurile pentru dealeri din diverse parti, crescand puterea de vanzare a dealerilor si cultivand constiinta comunitara de "Familie Hyundai".


Hyundai Motor a aparut ca o noua putere pe piata mondiala demonstrand o crestere remarcabila in ultimii ani. In 2004, Hyundai va continua sa se reinventeze pe sine ca o marca de incredere pentru cumparatori.




COPYRIGHT © 2012 MONDOTRADE
CONTACT | SITEMAP